Spel regels

Algemene Voorwaarden LSB-lap service Bolsward.

Helaas zijn ook wij genoodzaakt om met “algemene voorwaarden” te werken.

Niet alleen beschermt het ons bedrijf, maar deze voorwaarden zorgen er ook voor dat iedereen eerlijk wordt behandeld door ons.

We hebben de voorwaarden zo simpel mogelijk gehouden en willen u vragen ze na te leven, zoals wij dat ook zullen doen.

1) Openstaande facturen dienen op tijd betaald te worden: binnen 14 dagen voor particuliere klanten en binnen 30 dagen voor bedrijven. Maak uw betaling over naar:

2) LSB-Lap Service Bolsward NL79INGB0005306535 Onder vermelding van het factuurnummer.

3) U kunt er ook voor kiezen om contant aan de glazenwasser te betalen. Echter, het blijft te allen tijde uw verantwoordelijkheid om ons op tijd te betalen.

4) Mocht u voor langere tijd weggaan, laat ons dit alstublieft tijdig weten. Dit om miscommunicatie te voorkomen, wanneer wij voor niets aan de deur staan, kost het u (de Klant) €7,50 voorrijkosten

5) Hebt u 60 dagen of langer niet betaald, dan zullen wij onze dienstverlening aan u stopzetten.

Het te weinig betaalde bedrag zal door ons incassobureau teruggevorderd worden met daar bovenop 2% rente per maand.

Ook zullen wij de kosten van een eventuele rechtszaak op u verhalen.

6) Mocht u onze dienstverlening aan u stop willen zetten dan verzoeken wij u vriendelijk dit 14 dagen van tevoren aan ons door te geven schriftelijk of via e-mail.

7) Vergeet u te betalen.

Dan komt er bij de tweede herinnering €4,50 aan administratiekosten bij.

8) ramen met horren of Screens op de wasdag worden over geslagen en worden gewoon in de prijs mee berekend, de ramen worden niet in mindering gebracht.

9) Mocht u niet tevreden zijn met het uitgevoerde werk, laat ons dit dan binnen 24 uur weten. Wij zullen dan terugkeren naar uw pand om problemen te verhelpen.

10) Het is uw verantwoordelijkheid om ons toegang te verlenen tot uw pand op de afgesproken dag. Bij geen toegang zijn wij genoodzaakt u het volledige afgesproken bedrag in rekening te brengen.

11) Op het moment dat wij op de afgesproken dag voor uw deur staan en u wilt uw ramen niet gewassen hebben, zijn wij genoodzaakt u het volledige afgesproken bedrag in rekening te brengen.

12) Velux dakramen dienen gesloten te zijn, openstaande ramen zullen niet gewassen worden.

13) Wij zijn iedere afgesproken periode, op een vaste dag, bij u werkzaam. De tijd kan variëren.

14) We blijven werkzaam als het regent. Echter, mochten wij het onveilig vinden om te werken (storm/ onweer/zware regen), dan behouden wij het recht om de wasbeurt te verzetten.

Dit gebeurt in overleg met u.

15) Bij onvoorziene situaties behouden wij het recht om de wasbeurt te verzetten.

Wij proberen u zoveel mogelijk vooraf op de hoogte te brengen.

M.v.g. Ron Schmit Jongbloed

Volg ons op Facebook / E-mail ons bij vragen.